Olen jo täällä bonggaillut jonkin aikaa tutoja sun muuta ja olen tässä parin viikon sisällä huomannut että täälä ei keskustelua näy :S joten liityinkö turhaan vai onko täälä joku "lama" menossa?
|
Hei!
Olen jo täällä bonggaillut jonkin aikaa tutoja sun muuta ja olen tässä parin viikon sisällä huomannut että täälä ei keskustelua näy :S joten liityinkö turhaan vai onko täälä joku "lama" menossa?
|
|
|
Kaikki on möksmöks koska maailman paras pääministeri lopettaa puheenjohtajan hommansa kesäkuussa.
|
|
|
GO fac3! ;D no, siis porukka ketä täällä aikanaan on puhunut on ruvennut varttumaan ja aika ei enää riitä sivun ruhtinaaliseen ylläpitämiseen, siksi täällä toivotaan juuri uusia käyttäjiä jotka saisivat tutoja ymsyms. tänne!
![]() |
|
|
Hiljaista on ollut jo pitemmän aikaa valitettavasti. Meinasin jo yhdessä vaiheessa laittaa paikan kokonaan kiinni, mutta annoin olla kuitenkin
|
|
Järkyttävää!
|
|
|
Älä helkkaris! Kyllä täällä sentään näitä tutoja mitä täällä on ni katellaan ja muuta! älä herran tähde!
![]() |
|
|
Löysin tämän foorumin etsiessäni tutoja photarin käyttöön ja monesta tänne postatusta tutosta on ollut todella paljon hyötyä, joten älkää ihmeessä poistako tutokasan haalimiseen mennyttä työtä!
Harmi että foorumi on kuollut.
[url=nsflehti.viuhka.fi]Tutustu NSF-nettilehteen![/url]
|
|
|
VIP
Onhan se kyl harmi et paikka hiljentyny. Täytyy tunnustaa, että taidan olla itsekin osasyyllinen.
Photoshoppaus on alkanu kyllä pikkuhiljaa taas kiinnostaa enemmän, mutta opiskellessa ja satunnaisesti töitä tehdessä tuo aika on vaan niin kortilla. Mielummin sen ajan käyttää sit siihen photoshoppaukseen, kuin siitä puhumiseen. ![]() Jonkunlaiselle aktivoinnille olis kyllä tarvetta. Nykyään kun on facebookit sun muut tullu suosituiksi, niin oon huomannu useampienkin foorumeiden hiljentyneen. Mitä jos kokeiltais nyt ihan konkreettisesti saada vaikka facebookin kautta vähän virikettä. Loin Photoshoppari.org ryhmän. Liittykää ja kutsukaa kaveritkin. Ja ennen kuin zippoman lähdet foorumia sulkemaan, niin ilmotteleppa vaikka minulle, kun voisin kyllä foorumin hostata. MacBook Pro 13" (Mid 2009, 2,25GHz/2GB/160GB, Leopard, Bootcamp: Win XP Home)
BenQ G2400W (24") Canon EOS 500D + Sigma 10-20mm f/4-5.6 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 OS iPhone 3G (16GB Black) |
|
En ole foorumia sulkemassa kuitenkaan, ei ole pelkoa siitä
![]() Joku aika sitten vaan kävi mielessä, kun olin palvelinmaksuja maksamassa |
|
Tee PayPal tms. lahjoitus mahdollisuus. Jos foorumiin tulisi eloa, saattaisi lahjoituksiakin ropista.
Viimeksi muokannut fac3 päivämäärä 05.07.2010 13:59, muokattu yhteensä 3 kertaa
|
|
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa